سخنی با هم میهنان و پشتیبانان شورای ملّی ایران


با درود خدمت هم میهنان خوبم و بخصوص پشتیبانان و اعضای مجمع موسس شورای ملی ایران در پاریس

همانطور که مستحضر هستید ، بزودی نشست دوم شورای ملی ایران برگزار خواهد شد و بار دیگر اعضای شورای عالی و دفتر سیاسی انتخاب شده و بر اساس سیاستهای ذکر شده در منشور شورا ، و با استفاده از تجربیات یک سال گذشته ، این حرکت را پیش خواهند برد .
یک سال گذشته و مسائل پیش آمده در بطن این حرکت و حاشیه های آن ، ملاک خوبی است برای قضاوت و شناخت افرادی که بتوانند در ادامه این حرکت مفید باشند و در رسیدن به هدف اصلی آن که انتخابات آزاد برای آزادی ایران است ، تلاش کنند .
شخصا تلاش کردم تا در یک سال گذشته که بعنوان منتخب اول شورای عالی، مورد اعتماد بسیارانی از شما عزیزان بودم ؛ این حسن نظر و اعتماد را ارج نهاده و با پشتیبانی شما بزرگواران ، از توان خود برای پیشبرد این هدف به انحای مختلف ، استفاده کنم .
خوب می دانید که در این راه پر پیچ و خم مبارزه ، گاه و بیگاه از سوی دشمنان دانا و دوستان کم لطف نیز ، به شکلهای مختلف ضربه دیدیم ، ولی از پای ننشستیم ، چرا که تنها به ایران می اندیشیدیم .
سخن کوتاه می کنم و به موضوع اصلی می پردازم :
۱ - در اولین فرصت و قبل از نشست دوم ، سعی خواهم کرد گزارشی مستدل و مستند از فعالیتهای یکساله خودم و شورای ملی ، خدمت شما ارائه دهم .
۲ - امکان حضور مجدد من در این شورا و نیز امکان انتخاب شدن مجددم ، بستگی کامل به حضور فیزیکی ام در نشست دارد که تنها با یاری پشتیبانان امکان پذیر خواهد بود ( پرداخت هزینه بلیط رفت و برگشت و اقامت چند روزه در محل نشست که احتمالا تورنتو کانادا خواهد بود ، از عهده من پناهنده و مقیم در نقطه دوری چون استرالیا ، خارج است ! )
۳- مورد دوم را اشاره کردم چرا که نمی خواهم در صورت عدم شرکت در نشست دوم شورای ملی ایران، از سوی پشتیبانان و حامیانی که همواره مورد لطف و حسن نظرشان بودم ؛ سرزنش گردم و محکوم به رها کردن مبارزه در این حرکت و تنها گذاشتن یاران واقعی و هم پیمانان میهن پرستم ، گردم .
۴- پیشاپیش آرزو می کنم و امیدوارم که مبارزین واقعی و ایراندوستان حقیقی ، میدان را برای سو استفاده احتمالی افراد انحصار طلب و بی مایه سیاسی ، خالی نکنند و این حرکت را که با حضور فرد شناخته شده ای چون سخنگوی آن ، از مشروعیت بالایی برخوردار است ، و از سوی ایشان نیز کم و بیش به جامعه بین الملل معرفی شده است ، و شانس موفقیت بالایی در رسیدن به هدف ذکر شده دارد ؛همراهی نمایند .
۵- سپاس ویژه ای دارم از تیم های مبارزاتی داخل کشور و بخصوص شهرهای اورمیه ، تبریز ، اصفهان ، شیراز و شهرستانهای کوچک ولی با غنای فرهنگی و مبارزاتی بالا ، که ارتباط مستمرشان با اینجانب ، همواره انرژی مضاعفی را ایجاد می کرد و من را در ادامه این حرکت مصمم تر و با اراده تر می نمود .
اعلام میکنم ،بودن در کنار شما عزیزان داخل کشور، هر چند بصورت فیزیکی مقدور نیست ، ولیکن حس همراهی و یکدلی ، همواره سلاح پر قدرت من در راه مبارزه با ظلم و ستم بود و همواره تلاش کردم تا فریاد در گلو مانده تک تک شما عزیزان در فضای خفقان موجود باشم .

در روزهای آینده تلاش خواهم کرد تا بنا به درخواست بسیاری از همراهان ، گزارشی از روند مبارزات و برنامه پیش رو را از یکسال گذشته تا کنون ، در اختیار پیگیری کنندگان و مبارزین راه آزادی قرار دهم .

همایون نادری فر
۱۰ آپریل ۲۰۱۴

۲ نظر:

  1. فراموش نمیکنم که شما دوست و هم گروه زینالی بودید و مشخص شد که او یکی از کلاهبرداران در المان هست ....این دوستی اعتماد مرا نسبت به شما خدشه دار کرده است .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما جناب پارسا ،اگر یادتان باشد ،من زمانی با تشکیلات ایشان آشنا شدم که تازه از ایران خارج شده بودم و شناخت درست و کافی از اپوزیسیون خارج از کشور نداشتم و ادعاهای ایشان در باورمندی به همراهی و پشتیبانی از شاهزاده باعث شد که به ایشان اعتماد کنم . ولیکن مطمئنا جدا شدن من از آن تشکیلات کذایی بعلت فهمیدن ماهیت زینالی و دیگر دوستانش ،باعث گردید در ادامه راه با چشمان باز و هوشیاری بیشتری قدم بردارم . شما نیز اگر به عملکرد سه سال گذشته من که در خارج از کشور بوده توجه نمائید و به نوشته ها و مقالاتم نظری بیافکنید ،مطمئنا دوران کوتاه همکاری با آن شخص را به بوته فراموشی خواهید سپرد . تجربه تلخی بود که در اثر نا آشنایی با جو خارج از کشور و نا آشنایی با اپوزیسیون نماها ،از سر گذراندم .امید که با یاری شما بزرگواران و استفاده از دانش و تجربیات شما ،در مسیر مبارزه ،دیگر شاهد تجربیاتی اینچنین نباشم .

      حذف